Manresa acull la Trobada de grups Xarxa en el seu 40è aniversari

Imagina't-Xarxa Manresa ha programat un cap de setmana de festa, espectacles i jocs per commemorar els seus 40 anys d’activitat. Contes, teatre, música, titelles i circ  es preparen per reunir-se als teatres i carrers de la capital del Bages on hi haurà la trobada de grups Xarxa anual.

La celebració serà també un homenatge a les companyies nascudes en aquesta ciutat que han abanderat el seu nom arreu on han actuat.  Companyies manresanes ben conegudes de diverses disciplines com Associació Circ La Crica (amb l’espectacle Circ en família), Cia. Deparranda (amb l’espectacle Gresca Fesca), Pep Tort (amb Contes i cançons a cau d’orella), Marcel Gros (amb l’espectacle Universari) o Cia. Moi Jordana (amb l’estrena del seu espectacle Mr. Alret) participaran en la gran festa.

La programació es completarà amb les actuacions de les companyies lleidatanes Campi Qui Pugui (amb els espectacles Rats i La Rateta) i Encara Farem Salat (amb Animació Salada).

Manresa es prepara així per ser la protagonista del proper cap de setmana.

PROGRAMACIÓ DEL CAP DE SETMANA

Granotes i gripaus i altres trifulgues

27 de maig – 10:30h

Espai Plana de l’Om

De què fan olor els pets?

27 de maig – 11:30h

Circ en família

27 de maig – 11h a 13h

Espai Sant Domènec