Engruna Teatre guanya el premi al millor espectacle de Palau-Solità i Plegamans

L’obra ‘Loops’, de la companyia Engruna, ha estat el millor espectacle infantil d’entre tots els que s’han pogut veure en la temporada que ha organitzat la Xarxa a Palau-solità i Plegamans. Així ho ha decidit el públic, que en finalitzar cada espectacle el valorava i deixava el seu vot en una urna.

L’entrega del premi s’ha dut a terme aquest diumenge a la plaça de Ca l’Estruch. Va lliurar-lo Jordi Pujol, regidor de Cultura del consistori. L’Alcaldessa, Teresa Padrós, també va assistir a l’acte. Pujol, en primer lloc, va agrair als pares i mares per portar la canalla als espectacles de la xarxa: “Com ja han dit abans altres tantes persones, la cultura ens fa lliures”, va afirmar. Va continuar agraint la col·laboració de la Xarxa i de l’institut Institut Ramon Cases i Carbó per la seva participació i va afegir “que esperem continuant acostant la cultura a la canalla”.

A continuació els guanyadors i guanyadores del premi van pujar a recollir el guardó i van dedicar unes paraules als assistents. Van mostrar la seva gratitud a tota la gent que treballa per fer possible els espectacles i en especial al públic, ja que sense ell no pot haver-hi teatre.

Un cop feta l’entrega del Premi, la companyia Lanórdika i la Rous va realitzar un espectacle de circ i dansa adreçat a la canalla de la vila. L’espectacle, ‘Rojo Estándar’, era la primera vegada que es representava cara al públic, ja que es tractava d’una preestrena i no va defraudar. No només van gaudir de l’espectacle els nens i nenes, també els adults assistents ho van fer amb els equilibris i cabrioles durant l’hora que va durar l’actuació. El duo d’artistes va agrair la presència del públic i va manifestar la seva alegria per la bona rebuda del seu espectacle un cop finalitzat.