Trobada de grups Xarxa a Manresa en marxa!

Avui s'ha fet la roda de premsa de presentació dels 40 anys del grup Imagina't-Xarxa Manresa que preparà la trobada de grups a l'últim cap de setmana de maig. Durant el 27 i 28 de maig una dotzena de propostes de companyies sobretot del Bages es podran veure a la ciutat, combinada amb activitats específiques pels grups Xarxa.

Encetarà la programació del dissabte 27 de maig l’espectacle de la Cia. Cesc Serrat amb el muntatge ‘Granotes i gripaus i altres trifulgues’ a les 10.30h del matí a l’Espai de la Plana de l’Om. A les 11:30h el Teatre Conservatori acollirà la Cia. Sgratta amb l’espectacle ‘De què fan olors els pets’. L’Associació Circ La Crica oferirà durant tot el matí d’11h a 13h  una sessió de circ amb família a l’Espai Sant Domènec. Tancarà les activitats de matí la Cia. De Parranda amb l’espectacle d’animació Gresca Fresca a les 13h a la Plaça de l’Om.

A la tarda, Pep Tort portarà a l’espai de la Plana de l’Om els seus contes i cançons a Cau d’Orella per a nens a partir de 2 anys. Marcel Gros també es sumarà a la festa amb l’espectacle ‘Universari’. Durant tota la tarda, de 16:30h a 18:30h la Creu Roja oferirà una sessió de jocs al carrer amb jocs de sempre a la Plana de l’Om. A les 18:45 tindrà lloc una cercavila a càrrec de la companyia Campi qui pugui, acompanyats dels Geganters de manresa, els Batrakes, els Minairons i les Vilatokades. La cercavila acabarà a la Plaça Majors, on tindrà lloc una animació a les 20h amb la companyia ‘Encara Farem Salat’.

El diumenge, 28  de maig, continuarà l’activitat a les 11h del matí amb l’estrena al Teatre Conservatori del musical amb titelles ‘La rateta’ a càrrec de la Cia. Campi qui pugui. Tancarà la programació del diumenge Moi Jordana amb la presentació del seu nou espectacle Mr. Alret a les 12:30h a l’Espai de la Plana de l’Om amb un muntatge de circ, malabars i molt d’humor.