Els pobles Xarxa gaudeixen de la 4a edició del FITKAM

Montemló ha acollit la quarta edició del Fitkam amb una trentena de funcions durant tot el cap de setmana del 21 i 22 de maig. Les companyies participants amb els seus espectacles ens han presentat diferents propostes, moltes de les quals estan o entraran a formar part del catàleg de la Fundació Xarxa.
Alguns dels pobles Xarxa han participat durant el cap de setmana per gaudir del teatre i valorar els espectacles per les seves programacions.

Podeu consultar tota la informació a la web del Fitkam. Aquest festival està organitzat per l'Associació Kacu-mensi.
Des de la Fundació Xarxa s'anima a tots els grups Xarxa a participar de les diferents mostres, fires i festivals que es fan arreu de Catalunya.